• חיפוש כללי
  • עסקים
  • אירועים
  • בלוגים

איזה מתנה תקני לאמא בגיל המעבר

איזה מתנה תקני לאמא בגיל המעבר

גיל המעבר יכול להיות לא פשוט עבור אישה, אך הוא גם הזדמנות לחגיגה של החיים ותחילת פרק חדש ואחר. אם את מחפשת מתנה לאמא שהגיעה לגיל המעבר, או פשוט לא בטוחה מה לקנות עבור אישה שנמצאת כבר בגיל שכזה, הנה כמה רעיונות מצוינים שהם טובים לגוף ולנפש – משעון לאישה ועד מזרן יוגה!

שעון לאישה

מתנה קלאסית שנראה כי לעולם לא תצא מהאופנה היא שעון לאישה. שעון יוקרתי הוא דרך נהדרת לחגוג שלב חדש בחיים, ומשדר אלגנטיות, אינטליגנציה ומהווה סמל סטטוס בפני עצמו. זה הזמן להעניק לאמא שעון לאישה אופנתי ומעוצב, של אחד המותגים הנחשבים בשוק – מתנה יוקרתית שתלווה אותה שנים קדימה. כשבוחרים שעון לאישה, יש להסתכל על נתונים כמו הצבעים, החומר של הרצועה, גודל הלוח ועוד. כמובן, כדאי להתאים את הבחירה לסגנון ולאופי של אמא!

מוצרי טיפוח

גיל המעבר דורש סוג אחר של טיפוח העור – הקמטים כבר מתחילים לצוץ, העור עלול לשנות את המרקם שלו וכן גם הופך לרגיש יותר. לכן, מומלץ להשתמש במוצרי טיפוח ייעודיים לעור רגיש, בין אם קרם גוף, שמן גוף, ומוצרי לחות לחידוש העור והתמודדות עם חוסר האיזון שנגרם על ידי גיל המעבר. ישנם גם מוצרים התורמים להרמה של העור וכן להרגעתו. בחרי במוצרים נעימים, מרגיעים ואיכותיים שיעשו רק טוב לעור. אופציה נוספת היא מסכה לשיער – גיל המעבר פוגם גם בבריאות השיער, והטיפול בשיער הופך להיות מאתגר יותר בתקופה זו – השיער הופך יבש, שביר, דליל ודק. תוכלי להשקיע במסכה יוקרתית ומוכחת לחיזוק השיער. 

מזרן יוגה

אין גיל לא נכון להתחיל לתרגל יוגה, ובין אם אמא כבר עמוק בתוך תנוחת הכלב מביט מטה או לעולם לא ניסתה לתרגל, עכשיו זה בדיוק הזמן לנסות. יוגה היא אימון גופני רוחני, שתורם לגמישות, ליציבות ולכוח של הגוף, ועל הדרך מאפשר לשמור על איזון רגשי ויציבות נפשית ואף מאפשר להתמודד עם השינויים שמביא איתו גיל המעבר. אם אמא בעניין, תוכלי לרכוש עבורה מזרן יוגה איכותי, קליל וקומפקטי, וכן אף מנוי לסטודיו יוגה או לספריית וידאו דיגיטלית עם אימוני יוגה.

תכשיט יוקרתי

זה בדיוק הזמן של אמא להרגיש יפה ושלמה עם עצמה, ומה שיתרום לזה הוא ללא ספק תכשיט יהלומים יוקרתי. בדיוק כמו שעון לאישה, אם את רוצה להשקיע במתנה איכותית שתחזיק לנצח, תכשיט שכזה הוא בחירה מעולה שאף פעם לא תצא מהאופנה. זה יכול להיות סט של שרשרת ועגילים, צמיד, טבעת או כל סוג תכשיט אחר שהיא אוהבת לענוד. שימי לב גם כאן להתאים את התכשיט לסגנון שלה – אם היא אוהבת תכשיטים צבעוניים ושמחים, לכי על כיוון כזה, בעוד אם היא מעדיפה תכשיט קלאסי וצנוע, בחרי משהו בסגנון הזה.


דילוג לתוכן