• חיפוש כללי
  • עסקים
  • אירועים
  • בלוגים

רשלנות רפואית – לא הכרח קיומי

נתקלתם אי פעם במקרה של רשלנות רפואית? כנראה שכן, ולא תמיד הבנתם שזה מה שקורה. כמעט כל אדם בארץ נתקל במקרה של רשלנות רפואית. זה יכול להיות עניין פעוט יחסית של אי אבחון מחלה פשוטה בזמן, ועד אבחון שגוי של מחלה קטלנית שגורם למוות, והדוגמאות לצער כולנו, הן אינסופיות.

שאלה של מקריות

ללא ספק, מי שלא עושה בכלל, גם לא טועה, אבל יש מידה של פרופורציה, במיוחד בתחום כה רגיש וכאוב כמו רשלנות רפואית. הרי כשנולד תינוק שחולה במחלה קשה, נשאלת השאלה, האם ניתן היה למנוע את לידתו באופן כזה ואת חייו מלאי הסבל יחד עם הסבל שייגרם למשפחתו, או שניתן היה לאבחן את המחלה בזמן, ולעשות משהו. זהו למשל, מקרה קלאסי של רשלנות רפואית.

פנייה לאנשי מקצוע

אנשים רבים שנתקלים במצבים של רשלנות רפואית, בין אם זה קורה להם באופן אישי או למי ממכריהם או לבני משפחתם, בדרך כלל נכנסים למצב של הלם. היציאה ממנו כרוכה בהרבה התמודדות נפשית וכלכלית, ופעמים רבות אנשים מאשימים את עצמם ולא פונים לסיוע משפטי. כשההחלטה מבשילה לתביעה מעין זו, חשוב מאוד לפנות לעורכי דין המתמחים בנושא רשלנות רפואית.

שכר טרחת עורך דין רשלנות רפואית

אנשים חוששים שבמקרה של תביעה בנושא רשלנות רפואית, הם יצטרכו לשאת בעלות כלכלית הגבוהה מיכולותיהם. חשוב למצוא משרד המתמחה בתביעות של רשלנות רפואית, וששכר הטרחה שלו נלקח אך ורק במקרה של זכייה בנושאי רשלנות רפואית מול המוסדות הרפואיים. אין ספק, שהליכים משפטיים הם הליכים לא זולים, אבל בכל משרד עורך דין רשלנות רפואית, ניתן לקבוע פגישה מקדימה, כדי להתרשם מהמשרד המטפל בנושאי רשלנות רפואית, וכמובן מצורת התשלום בו.

מקצועיות ומקצוענות בטיפול בנושאי רשלנות רפואית

חשוב מאוד בכל תחום, ובפרט בתחום כה רגיש כמו רשלנות רפואית, לפנות לעורכי דין שזו התמחותם, וכן שיש להם ניסיון רב בטיפול במקרים של רשלנות רפואית. ההבדל בין מקצוענות בתחום רשלנות רפואית לבין ידע בלבד, יכולה להוות הבדל כלכלי גדול מאוד מצד אחד, והקלה משמעותית לחיי בני המשפחה שנפגעו ממקרה של רשלנות רפואית, מצד שני.

שאלה של תזמון

פעמים רבות, לשמחת כולנו, מקרים של רשלנות רפואית באים על פתרונם על הצד הטוב ביותר, אבל הפחד מה יכול היה לקרות או הסכנה, שבה היה נתון החולה, בהחלט מדיר שינה מעיני הרופאים, עורכי הדין וכמובן בני המשפחה. חשוב לדעת שגם במקרים כאלה ניתן להתייעץ עם עורכי דין המתמחים בתחום של רשלנות רפואית.

יצירת קשר – באינטרנט

האינטרנט הוא מקור המידע כמעט העיקרי של אנשים רבים. כל משרד המטפל בתחום מקרי רשלנות רפואית, המכבד את עצמו, מתחזק אתר המפרט את דרכי פעולתו והדרכים ליצירת קשר מהיר ויעיל


דילוג לתוכן