• חיפוש כללי
  • עסקים
  • אירועים
  • בלוגים

יום כיף במכון – מטיפול פנים ועד פדיקור

יום כיף במכון – מטיפול פנים ועד פדיקור

המתנה הטובה והמהנה ביותר אותה תוכלו להעניק לכל אישה היא יום כיף מפנק במכון יופי.

אם אתם מעוניינים לקנות לאשתכם מתנת יום הולדת, לפנק חברה טובה או להוציא את נשות החברה ליום כיף מהנה מטעם החברה, יום כיף מהנה אשר כולל טיפולי פנים, מסאז', פדיקור ומניקור יהיה המתנה המושלמת.

האישה והאסתטיקה

כל אישה מעוניינת להיראות במיטבה ולשמור על המראה האסתטי שלה. בנוסף, נשים מודעת לעובדה כי עור הפנים שלהן עובר שינויים רבים ככל שהן מתבגרות ולכן הן מנסות להגיע אל הקוסמטיקאית שלהן בתדירות קבועה על מנת שתנקה את עור פניהם ותשים עליו מיני קרמים אשר יאטו את הזדקנותו ויגנו עליו מפני קרינת השמש. ברוב הפעמים הן אינן מצליחות להגיע למכון בתדירות בה הן מעוניינות, אם בגלל שעות עבודה רבות ואם בגלל המטלות המשפחתיות.

שובר מתנה או הפתעה מהחברה הכולל יום כיף ישמח כל אישה ויגרום לה להעריך את אותו אדם אשר החליט לתת לה מתנה שכה חיונית לה.

הטיפול המושלם

הטפול המושלם הוא טיפול מכף רגל ועד ראש ובמקרה שלנו מראש ועד כף רגל. טיפול זה יכלול טיפול פנים יסודי, מסאז' של עור הפנים, העורף והשחמות,פדיקור מניקור וטיפול באקנה במקרה ואותה אישה סובלת מפצעוני בעקבות בעיות הורמונאליות של גיל המעבר או לידה, מניקור מפנק לציפורניים אשר יכלול הסרת עור יבש, שיוף הציפורניים בידיים בצורה שבה הן יראו ארוכות ומרשימות ומשיחת לק בו האישה תבחר.

לאחר מכן, הקוסמטיקאית תפנק את האישה עם אמבט מים חמימים בו היא תשרה את כפות רגליה ותיתן לעור שלהם להתרכך, לאחר מכן הקוסמטיקאית תדאג להסיר את העור היבש מכפות הרגליים ולגזור את העור העודף סביב הציפורניים, לעסות את כפות הרגליים ולברר האם האישה מעוניינת בלק בצבע ספציפי אשר ימרח על ציפורני הרגליים.

טיפול באקנה – חשיבות הטיפול

טיפול באקנה יכול להתבצע אך ורק על ידי קוסמטיקאית רפואית מוסמכת. מכוני יופי רבים מעסיקים קוסמטיקאיות רפואיות ומעניקים לנשים אשר מגיעות ליום כיף במכון היופי את האפשרות לעבור טיפול קוסמטי בפצעוני האקנה, דבר אשר ישפר באופן משמעותי את המראה של עור הפנים ויחזיר לאישה את אותה תחושה טובה בה היא מעוניינת. חשוב לדעת כי אמנם אקנה היא תופעה אשר משויכת לגיל ההתבגרות, אך אנשים רבים סובלים ממנה גם בגיל מבוגר אם בגלל בעיות הורמונאליות ואם בגלל שימוש בתכשירים לא נכונים לעור הפנים שלהם.

טיפולי פנים מתאימים לא רק לאנשים הסובלים מאקנה אלא גם לאלו אשר סובלים מתופעות הלוואי של כתמים, צלקות, מתיחת פנים, טיפולי בוטוקס ועוד בעור פניהם לאחר שהאקנה נעלמה. הקוסמטיקאית תייבש את עור הפנים שלכם, תנקה אותו ניקוי עמוק ולאחר מכן תמרח מסכות מיוחדות המיועדות לריפוי עור הפנים וחידושו.


דילוג לתוכן